co sądzicie o bmw m5 e39?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pajczaki
    Rider
    • 2007
    • 316

    #26
    Zamieszczone przez kazik4x4
    Zamieszczone przez pajczaki
    niedawno z bratem zastawialismy sie nad m5 ale w e34..
    wniosek? lepiej kupic z motorem 4.0 (286km) bo znacznie tansze w kosztach i zakupie a osiagi nie wiele gorsze..
    286KM a 400KM to niewielka różnica?? Większa niż myślisz.
    A wybór między 540 a M5 to tak jak wybór między koniem do ciągnięcia bryczki/furki a koniem wyścigowym. Inny sznyt, inna klasa.
    czytajmy uwaznie, pisalem o e34 :wink:
    540 a m5 w e39 to spora przepasc...
    taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
    sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Zamieszczone przez dede_adam
      Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
      STI wydał 65tyś zł,
      To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • dede_adam
        L&K
        S_OCP Member
        • 2004
        • 1449

        #28
        Zamieszczone przez Maicroft
        Zamieszczone przez dede_adam
        Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
        STI wydał 65tyś zł,
        To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
        z jednej strony tak,ale z drugiej... ja w 540i w 10miesiecy poza paliwem- hamulce przód, tył,opony i felgi nowe 17tki, sporo elementów układu przeniesienia napędu, w sumie coś koło 30tyś mnie kosztowało, a auto kupiłem idealne i zrobiłem nim tylko 12tyś km :wink:

        Komentarz

        • Yarek
          Elegance
          • 2005
          • 992

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          Zamieszczone przez dede_adam
          Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
          STI wydał 65tyś zł,
          To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
          Wcale nie trzeba zmieniać opon w STi co tydzień żeby średnie koszty utrzymania (serwis, części, paliwo, opony, ubezpieczenie, itd.) wychodziły miesięcznie ~5kzł.
          . pzdr Jarek
          aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

          Komentarz

          • kazik4x4
            RS
            • 2008
            • 2728

            #30
            Zamieszczone przez Yarek
            Zamieszczone przez Maicroft
            Zamieszczone przez dede_adam
            Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
            STI wydał 65tyś zł,
            To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
            Wcale nie trzeba zmieniać opon w STi co tydzień żeby średnie koszty utrzymania (serwis, części, paliwo, opony, ubezpieczenie, itd.) wychodziły miesięcznie ~5kzł.

            I wcale nie trzeba mieć STI żeby takie koszty generować.
            Moj stary swego czasu zwykłym mietkiem E-klasse w benzynie przejeżdżał miesięcznie 4000pln i innych kosztach nie wspominając.

            Komentarz

            • Yarek
              Elegance
              • 2005
              • 992

              #31
              Zamieszczone przez kazik4x4
              I wcale nie trzeba mieć STI żeby takie koszty generować.
              Moj stary swego czasu zwykłym mietkiem E-klasse w benzynie przejeżdżał miesięcznie 4000pln i innych kosztach nie wspominając.
              Ale Ty piszesz o koszcie paliwa który zależy od przebiegów, a ja o takich 'drobiazgach' jak komplet hamulców na przód (przy korzystaniu z osiągów zużywają się baardzo szybko) za jedyne 4000zł czy amortyzator za 1300zł. Ceny części do M5 będą podobne.
              . pzdr Jarek
              aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

              Komentarz

              • Morgoth
                L&K
                • 2010
                • 1116

                #32
                Zamieszczone przez miroy
                polecam kwietniowy numer Top Gear
                w dziale używane (czy jakoś tak) jest właśnie opisana e39 M5
                Proszszszsz :arrow: Top Gear 04.2010
                Morgoth

                Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                G.B.Show

                Komentarz

                Pracuję...